ikod la sini

Scrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image Generator

thanks kekawan !





Thanks kekawan !!

Hey siti ! kaw asal haa? penat aku macam ni . nape ha? selalu buat aku macam ni !
aku nagis lam kelas weh ! kaw? suka ! gelak kan aku kan ?
aku ni sape weh? sampai hati eak! kaw tak penat ke fitnah aku macam macam !
kaw tak penat ke tengok aku duk nages nages dalam kelas tiap tiap hari
kaw tak penat he haa tengok eyrah dengan wawa perli aku??
haa!!! kaw tak penat ke ?
aku letih dah weh dengan perangai kaw !
aku nages korang bole cakap aku ni Lembik lah ! menagih simpati lah !
ergh~!! fine ! kalau taknak kawan dengan aku ken !
please la jangan duk bawak mulut ! fitnah sal aku kat orang !
aku banyak hari sabar dengan korang !
korang ! aku dah penat lah ! aku bukan nages nak menagih simpati !
aku nages because aku menyesal dapat kawan yang penting diri sendiri macam korang !
Hazirah ! kaw cakap Susah Cari kaw ! heyyy ! kaw duk bagi aku duit
padahal kadang kadang aku tak mintak pun duit kan ! if aku mintak aku penah cakap aku
BAYAR BALIK !! kann ! kaw cakap takyah la~! see ! now kaw ungkit segala lah !
perli segala lah ! wth !
kaw nages? asal weh ? hey hazirah asal kaw nages?
eh eh ! kekawan kaw baik pulak amek berat pasal kaw eak ! tak kata menagih simpati pon kan!
hana ! kaw senang senang je tengok aku nages
then tanya ! "hang napa" errgh ~!!
siti !! kaw amek lah kekawan kaw tu ! pegi lah cite kat suma orang yang aku ni bawak mulut
tapi kenyataannya kaw tu yang bawa mulut !

untuk pengetahuan korang suma
aku tak heran kalau hilang korang lah sekarang . dulu bole la aku nages nages
pujuk pujuk ! amek hati segala ! now lantak korang ! siti sebab kaw lah penyebab semua ni !
 ok ! now kita putus kawan ! wawa ! hana ! asyikin ! siti ! eyrah ! syasya !

so you guys can go from my life !!!
http://www.smileycodes.info

No comments:

Post a Comment