ikod la sini

Scrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image GeneratorScrolling MySpace Image Generator

the stupid perompak !

milikilah harta sendiri . jangan sesekali mengambil hak orang lain

pada suatu hari . hari yang cerah ! no rain . no hot . seorang penagih dadah mean taik pit !! telah mencerobohi rumah yang agak mahu reban ! (agak kurang ajar ==") rumah itu dimiliki oleh makcik makcik yang chantek !
dan pakcikpakcik yang agak kachak ! tapi tak leh lwan lah dengan my ayah ! cos my ayah lebih kachak ! wawawa ! masa itu ! saya ciknunu bersama rakan rakan skema saya pergi ronda ronda menaiki moto wave juga suda mahu reban . bunyinya seakan akan kapal terbang , cuba anda bayangkan bunyi kapal terbang . err bising rite?? so now my bike name's rempit wave ! haa? what?!! you all ada hate hate at my new bike name's? grr ~ hey babe alahh even moto aku maw reban pun janji bole begerak ! siap bawak mak aku merempit ataih bataih ban lagi ! haa hmpa jangan men men !!

berbalik kepada topik kita

anda semua ingin mengetahui cerita ini ! sat sat weyhh hampa bismillah g? dakk?!! hampa bismillah lekaih ! mengucap lekaih . satgi mai mai baca jadi papa tak haqu aku ! haeyhh
okehh now we start tentang the stupid taik pit ! kahkahkah
masa tu saya dan rakan rakan skema saya pergi Taman Jenaris dekat dekat dengan Balai Bomba yang chantek chantek tu . tataw? biaq p kat hang lah . igt aku heqan ngt hang tataw -hidup harus bersopan
haehh dekat dengan Tikam Batu tu . senang senang dekat tempat bangla banyak banyak duk men takraw tu lah . haehh saya dan rakan rakan saya pergi Taman Jenaris semata mata nak main permainan cunggang cunggit pe tah ! tapi agak malang saya terpelangting jatuh atas tanah . bak kata kawankawan saya seperti nangka busuk jatuh ! grr ==" selepas penat bermain kami terus ke balai bomba (saja gedik nak tengok abang hensom) selepas itu kami semua sudah mahu pulang . semasa dalam perjalanan untuk pulang . kami ternampak sekumpulan orang kampung membuat berbentuk bulatan yang agak menarik ! saya dan rakan saya berfikir mungkin sekali kemalangan .. uihhh saya menyuruh rakan saya memperlahankan "ejin moto" dan daripada berbunyi seperti kapal terbang terus bertukar berbunyi seperti mesin basuh rumah saya . kami melihat seorang pemuda lelaki sedang silat . dan menjeret yehahhhhhh!!! saya berfikir secara MATANG mungkin sekali dirasuk . dia menjeret . mengilas ngilas tangan dia . melompat lompat seperti kangro . dan agak comel kadang kadang melihat dia melompat ! dan saya menoreh kepala kearah polis mungkin polis tersebut berkata didalam hatinya "im not stupid" . tapi malangnya pemuda itu pura pura dirasuk dan tiada belas kasihan walau seorang pun kepadanya ! amat kesihan sekali . lalu kami bertanya kepada seorang makcik yang berada disitu . "makcek ! tu kenapa ha? kene rasuk ea?" lalu makcek itu berkata "ehh tak lah . pura pura je tu . dia tu nak rompak rumah orang" ohh nak jadi kawaq la ni . baguih baguih ! jadi perompak itu akhirnya telah ditangkap ! 

terhasihlah karangan ciknunu
  GAGAL!!!  
         
hampa ingat hampa baguih la duk kebaih hat oqang len . pikiaq sama dosa !! dosa wehh ! coba oqang cuqi hat hampa punya ngok ! hmpa maqah dak nqasa nqasa? tobat hampa mqah!! err

No comments:

Post a Comment